Commercials made

impressive with style for you

Kolejny już cykl billboardów telewizyjnych marki Herbitussin – za oknami kilkunastostopniowy mróz, a wewnątrz zapach suszonych ziół i wielke pracujące non stop nagrzewnice. Wszystko po to, by jak najwierniej oddać atmosferę klasztornego życia mnichów.

Nowy cykl
billboardów telewizyjnych
marki Herbitussin

Podobnie jak w poprzednim sezonie – w rolę herbitussinowego mnicha wcielił się aktor Karol Stępkowski, a cykl filmów wyreżyserowała Iza Poniatowska.

Aby zrealizować zdjęcia, pojechaliśmy do twierdzy Modlin, której historia sięga wojen napoleońskich.

To właśnie w tym historycznym obiekcie o przestronnych wnętrzach i łukowych sklepieniach rozgrywa się akcja reklam. Twierdza okazała się idealnym miejscem do zaaranżowania klasztornych wnętrz i pracowni herbitussinowego mnicha. Do stworzenia scenografii wykorzystaliśmy autentyczne meble, księgi, moździerze – rekwizyty znalezione na targach staroci, w antykwariatach i sklepach z antykami.